Nice = nice De voorbereidingen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Maria en Art-Jan Munnik - WaarBenJij.nu Nice = nice De voorbereidingen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Maria en Art-Jan Munnik - WaarBenJij.nu

Nice = nice De voorbereidingen

Door: Art-Jan

Blijf op de hoogte en volg Maria en Art-Jan

14 Maart 2014 | Nederland, Dordrecht

De eerste bestemming dit jaar wordt Zuid Frankrijk. De overnachting is geboekt. We overnachten in Chalon-sur-Saône, ongeveer 700 km van Dordrecht vandaan.

We vertrekken op 5 april en komen 11 of 12 april weer terug. Voor de 5 overnachtingen hebben we ook al geboekt. Waarschijnlijk dat we in Mougins verblijven, zo'n 550 km van Chalon-sur-Saône af. We zijn nog aan het kijken of we niet iets dichter in de buurt van Nice en Monaco kunnen krijgen, maar de prijzen worden in die buurt hoger en parkeren bij het hotel/appartement kost vaak een hoop geld. Blijft even afwachten dus.

Inmiddels een wijziging: het Hotel in Mougins is geannuleerd en daar is een hotel in Nice voor in de plaats gekomen. Via Booking.com een smartdeal aangeboden gekregen en maar geboekt.

Het komt nu wel dichtbij, het weekend eens gaan kijken wat we waar kunnen gaan doen.