Goeie reis, mooie dag. - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Maria en Art-Jan Munnik - WaarBenJij.nu Goeie reis, mooie dag. - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Maria en Art-Jan Munnik - WaarBenJij.nu

Goeie reis, mooie dag.

Door: Art-Jan

Blijf op de hoogte en volg Maria en Art-Jan

07 April 2014 | Nederland, Dordrecht

Zondag heeft Daphne (dit keer bijna te laat) ons naar Zestienhoven gebracht. Om niet alleen terug te hoeven rijden ging haar vriendin Ilse mee. Gelukkig hadden we een koffer die niet in de Ka paste en gingen we met de Focus. We waren ruim op tijd bij the Hague Airport zoals het al een tijdje heet. ba de koffer en onszelf te hebben ingecheckt nog tijd voor een bakkie koffie. De gate ging wat later open dan gepland, maar iedereen was zo ingestapt. Na een vlucht van 100 minuten (om en nabij) waren in Nice. Koffer gepakt en met de bus naar de andere terminal voor de huurauto (Nissan Micra). Na een rit van 10 minuten waren we in het hotel, waar we de suite kregen. Oppervlakte ongeveer 12 vierkante meter, douche ter grote van een stoeptegel. Maar we zijn er toch niet veel, dus wat maakt het uit.

Vandaag in Nice gewandeld, over de promonade waar ik wel vaker gelopen heb, maar dan met een toeter in m'n handen en voor m'n mond. Temperatuur ongeveer 25 graden, goed uit te houden dus. We hebben ook nog lekker in de zo'n gezeten. Hierna een stukje gaan rijden en bij een supermarkt wat te eren gehaald. Bij de haven in Villefrance een bankje gevonden en daar wat gegeten.
Vanavond een restaurant vinden (zijn er genoeg) en daarna zien we nog wel.

• 07 April 2014 - 19:02

Karin En Ed:

Als de piloot een andere route had gekozen dan hadden wij jullie bijna over zien vliegen. Bijna want doordat het bijna geheel bewolkt was, zagen wij bijna geen toestellen van Rotterdam - The Hague Airport vertrekken. ;)) Misschien hebben wij meer geluk bij de terugreis.
    Wij zijn bijna aan het einde van onze reactie....rest ons jullie nog een paar fijne dagen toe te wensen.

• 07 April 2014 - 19:06

Daphne:

En jullie dochter gaat nu om 10 over 7 stinkend naar paard naar de winkel om uit te zoeken wat ze eens moet gaan eten. Zwaar leven!